Jom Buat Duit!

Jom Buat Duit!

klik disini untuk menjana pendapatan internet 5 angka sebulan

Gobala Krishnan, Alang, Syed Ikhwan, Fuad Latip & Yusry bukanlah nama asing di dalam dunia “buat duit di internet” di Malaysia. Setiap seorang mempunyai rahsia yang hebat yang membolehkan mereka menjana pendapatan sehingga 5 angka setiap bulan.

Pada 10 Mei 2008, mereka berlima akan bergabung tenaga di dalam sebuah seminar dan akan berkongsi rahsia-rahsia yang mereka miliki kepada semua peserta seminar tersebut.

Google Adsense, SEO, Teknik Black Hat & White Hat , Affiliate Marketing, Blogging, Pay per click dan bermacam lagi teknik buat duit akan di kongsikan oleh mereka berlima.

Untuk mengetahui tentang rahsia mereka berlima, sertailah seminar mereka pada 10 Mei 2008 yang akan diadakan di Hotel Armada, Petaling jaya. Yuran seminar adalah RM397 (mahal ker?.. tapi kalau selepas menyertai seminar ini anda mampu menjana RM10,000 sebulan.. adakah yuran itu terlalu mahal?)

Takut tak boleh buat lepas dah habis seminar?

Tak perlu risau.. mereka juga turut menyediakan forum esklusif khusus untuk bekas peserta-peserta seminar mereka. Di dalam forum tersebut, peserta seminar akan terus dibimbing disamping, akan turut diberikan ilmu-ilmu & rahsia-rahsia terkini di dalam usaha “membuat duit secara online”.

USAH LEPASKAN PELUANG INI!! KLIK DISINI UNTUK MENDAFTAR SEMINAR TERSEBUT!

0 komentar: