cek adsense dengan lebih cepat lagi

Bagaimana nak dapatkan cek adsense dengan lebih cepat lagi?

Hi amin,kali ini saya hanya nak menceritakan satu setting yang boleh membantu anda mendapat check dengan lebih cepat lagi. Caranya mudah sahaja, anda tukarkan bahagian delivery daripada 'Standard kepada 'Express'. USD25 akan ditolak dari akaun adsense anda nanti.

jika anda menggunakan pilihan yang standard ia akan mengambil masa diantara 4-6 minggu untuk cek tersebut sampai kepada anda, tapi untuk pilihan express ia cuma mengambil masa 5-10 hari sahaja. Cara ini sesuai jika anda memerlukan wang dengan lebih cepat lagi.

Pertukaran cek adsense ke bank tempatan pula mengambil masa 6-8 minggu.Selain itu banyak lagi setting yang akan saya terangkan nanti didalam produk '7harimahiradsense' antaranya setting mana yang lebih banyak klik?

adakah text atau image dan sebagainya, bagaimana meningkatkan lagi CTR dan banyak lagi..jika amin belum mendaftar akaun adsense, saya juga ada menyediakan satu panduan mendaftar akaun adsense dengan mudah.

sila dapatkan secara percuma di http://7harimahiradsense.com/panduan-daftar-adsense.pdfamin, di dalam email seterusnya saya akan terangkan tentang bagaimana mencari kandungan website yang berkualiti dengan percuma.

Salam sukses,Ariff
http://7harimahiradsense.com
http://www.ebookcoverajaib.com

0 komentar: